Language

Apg29.Nu

Christer Åberg | TV | Bönesidan | Fråga Christer Åberg | Skrivklåda | Chatt | Läsarmejl | Skriv | Media | Info | Sök
REKLAM:
Himlen TV7

Stöd Apg29 genom att swisha 20 kr till 072 203 63 74. Tack.

Adam-tid före det evigt himmelska

Adam-tid före det evigt himmelska.


Av Sigvard Svärd
torsdag 2 april 2020 01:16

ADAM TIME TALOHAN'NY MANDRAKIZAY ANY AN-DANITRA

Mety ho toy ny manipy avy ny "Fandrika" ao amin'ny Baiboly, ary miandry ny "dummy". Ny anarany hoe Adama dia ny jono ao opus ity. Fihenjanana miseho rehefa "tavy", ka manandranandrana tarihiny "ambany ambonin'ny" lasa amin'ny hery ara-paminaniana avy ao amin'ny bokin'ny Baiboly, boky - dieny tsy mbola tonga toy ny avy amin'Andriamanitra "trondro". Fianarana Baiboly eto, titulerat aho "Adam-potoana ho an'ny mandrakizay any an-danitra", araka ny hevitro dia toy izany hazandrano.

FARAN'NY andininy

Efa Nifidy vitsivitsy ho fanombohana dikanteny ara-teolojia izany fandinihana amin'ny Hadfield fahitana, izany hoe ny 1 Genesisy 1: 26-27a, 2: 6-8, 1 Mpanjaka 10: 23-25, Isaia 65: 24-25 sy ny 1 Korintianina 15:45, ny andininy I izany ny vahoaka tamin'ny 2015 ny Baiboly, mitanisa amin'ny filaharany (ny zava-drehetra ao amin'ny fonon-no-tsoratra.):

(1) ”Gud sade: ´Låt oss göra människor till vår avbild, lika oss. De ska råda över havets fiskar och himlens fåglar, över boskapsdjuren och hela jorden och alla kräldjur som rör sig på jorden.´ Och Gud skapade människan till sin avbild, till Guds avbild skapade han henne, till man och kvinna skapade han dem”. – ”Men dimma kom upp ur jorden och vattnade hela marken. Och Gud formade människan av jord från marken och blåste livsande i hennes näsa. Så blev människan en levande varelse.”

(2) ”Salomo blev större än någon annan kung på jorden, både i rikedom och vishet. Från alla länder kom man för att besöka Salomo och höra den visdom som Gud hade lagt ner i hans hjärta. Var och en förde med sig gåvor: föremål av silver och guld, kläder, vapen, väldoftande kryddor, hästar och mulåsnor. Detta hände år efter år.”

(3) "Ary izao no zavatra hitranga, mbola miantso aza izy dia hamaly Aho, raha mbola miteny izy, dia hihaino Aho. Amboadia ho Bet amin'ny zanak'ondry, ny liona hihina-mololo tahaka ny omby, ary vovoka no ho menarana ny sakafo. Na aiza na aiza eran'ny tendrombohitro masina izy, izy ireo; fa tsy hanao ratsy na mampidi-doza hoy ny Tompo. "

"Noho izany ny voasoratra, Adama voalohan-dahy dia tonga olombelona izy. Ny olona faharoa dia avy any an-danitra. "

NO hiankina amin'ny kisendrasendra izany

Andriamanitra tsy manao Avy hatrany i oigenomtänkt na hiankina amin'ny kisendrasendra izany. Ao ambadiky ny zavatra rehetra, na ny olana ny lasa, ny ankehitriny na ny ho avy, miafina marina, tena nitandrina fanomanana sy ny drafitra. Toy izany koa, mazava ho azy, raha ny amin'ny olona ny famoronana. Raha ilay lehilahy ( Adama ) tahaka ny lehilahy / X-SAMPA voalaza ao amin'ny Hebreo, tarihiny izany ho any amin'ny "hery". Ary raha ny lehilahy ( Adama ) no aseho eo amin'ny lahy / vavy ao amin 'ny fiteny, "livgivning" amin'ny sary. Ilay lehilahy voalohany mahazo amin 'Andriamanitra tahaka Bob atao hoe Adama, ary i Adama kosa (araka ny sitrapon' ny Mpamorona, dia azo Nihevitra) manome ny anarana Eva (Heb. Chavva ) tamin-dravehivavy, izay vao midika hoe "fiainana" sy ny "fiainana."

TELO Edens

Men nu till något om (1) Edens lustgård, (2) kung Salomos lustgård och (3) det framtida tusenårsriket. Alla tre lustgårdarna har haft eller ska komma att ha en underbar och helgad betydelse. Å ena sidan för Fadern, Sonen och den Helige Ande, å andra sidan för mänskligheten: judafolket och hednafolket, och i detta särskilt de människor med uttalad Messias- eller Kristustro. Enligt ställd biblisk kronologi, existerade det (1) ”jordiska” Paradiset kring 4.000 år f.Kr., (2) kung Salomos lustgård (beskriven i Höga Visan), hade sin storhetstid på 900-talet f.Kr.

Vad det gäller (3) tusenårsriket, med Jesus från det himmelska nedstigen på Olivberget i Jerusalem, kan detta snart vara dags att bli upprättat: ”Och jag såg en ängel komma ner från himlen med nyckeln till avgrunden och en stor kedja i handen. Och han grep draken, den gamle ormen som är Djävulen och Satan, och band honom för tusen år.” (Upp 20:1-2)

HEBREISKANS GAN

(1) Om den första sköna paradisiska miljön, som av mycket att döma låg på jordens ”mittpunkt”, där Jerusalem en dag skulle komma att byggas, dess tempel trona – samt där Jesus skulle dö och uppstå, och i den yttersta tiden återkomma till – så står det exempelvis att läsa i 1 3:8: ”Vid kvällsbrisen hörde de”, Adam och hans brud Eva, ”Herren Gud vandra i lustgården (hebr. gan)”.

(2) Beträffande Jerusalemkungen Salomos lustgård, den andra här i den bibel-profetiska ordningen, så frågar bruden i HV (”Sångernas sång” av Salomo) 1:7: ”Säg mig, du som min själ har kär: Var vallar du din hjort, var låter du den vila vid middagstid?” Och svarar själv på frågan i 6:1: ”Min vän har gått ner till sin lustgård (gan), till de doftande blomsterängarna, för att valla sin hjord.” Salomo som namn, kommer av shalom inom hebreiskan och står för ”fred”, ”lycka” och ”välgång”. Salem, andra delen av namnet Jerusalem, kommer av densamma språkliga roten – alltså shalom med innebörden ”fred”, ”lycka” och ”välgång”.

(3) Rörande, tusenårsriket, denna den tredje gudomligt-historiska ”lusttiden” på jorden – med centrum i Jerusalem och kanske med återuppbyggt tempel – är det en välsignelse att få citera Jes 51:3: ”Ja, Herren tröstar Sion, han ser med medlidande på alla dess ruiner. Han gör dess öken lik Eden (gan), dess ödemark lik Herrens lustgård (gan). Fröjd och glädje ska höras därinne, tacksägelse och lovsångsljud.” Vidare (62:4): ”Du ska inte mer kallas ´den övergivna”, ditt land ska inte mer kallas ´ödemark´, utan du ska heta ´min kära´ och ditt land ´den äkta hustrun´, för Herren har dig kär, ditt land har fått sin äkta man.”

Solomon Edena, dia akaiky indrindra ny faminaniana araka ny endriky ny Saha Edena sy ny anjara-paminaniana modely ho an'ny ho avy Arivotaona. Ary Solomona sy ny ampakarina "Tirza" (HV 6: 7), dia angamba koa faminaniana araka ny endrik'Andriamanitra i Adama sy ny Eva, ary koa ny faminaniana karazana 'i Jesoa Mesia / Kristy sy ny ampakarina - tatỳ aoriana any amin'ny mandrakizay, antsoina hoe "vadin'ny Zanak'ondry "(21: 9).

Ny mena ny mena

Hebreiskans Adam/”människa”, betyder ordagrant i nämnda språk för ”röd”, att ”vara röd” eller ”den röde”. I 1 Mos 2:6-7, läser vi att Herren Gud formade människan av uppfuktad jord (lera) från marken. Jord heter på hebreiska för adama, i betydelsen ”det röda”. Och det har framförts av senare tiders kunniga geologer, att marken i Mellersta Östernområdet är ”rödtonad”. Adam var alltså skapad av den ”röda jorden”, den som först var torr, dammig, obrukbar och ofruktbar – troligtvis efter en ondskans katastrof, eller om det var en gudomlig domsakt, då ”jorden blev öde om tom” (1 Mos 1:2).

Om hånfulla människor i den yttersta tiden heter det i 2 Petr 3:5-7: ”De bortser medvetet från att det för länge sedan fanns himlar och en jord som uppstod ur vatten och genom vatten i kraft av Guds ord. Genom vatten och Guds ord dränktes den dåtida världen och gick under. Men de himlar och den jord som nu finns har genom samma ord sparats åt eld och bevaras fram till den dag då de gudlösa människorna ska dömas och gå under.” Guds mäktiga restaurering av ”kaosplaneten”, genom orden: ”Varde ljus!”, fuktade upp mullen och gjorde den mer till ”rödaktig lera” – för att av Herren Gud, efter människoparets syndafall, bli till svårarbetad ”förbannad mark”. I 1 Mos 3:23 skrivs det, att Skaparen skickade bort Adam och Eva ur Edens lustgård, för att de skulle ”bruka” den ”rödmärkta” jorden där utanför.

”BLODFÄRGAD”

Enligt Gottfrid Büchner, i hans väldiga bibelkonkordans från 1789, kan adam, människa och adama, jord/mark, betyda röd i meningen ”blodfärgad”. I detta finns ett antal tolkningsmöjligheter. Det ”blodfärgade” kan ha med blodet som pulserar i en människokropp. Det kan vara en anspelning på hälsa, friskhet och skönhet, röda kinder, och som det heter i Klag 4:7 om Israels furstar innan de hamnade i fångenskap i Babel: ”…deras kroppar vara rödare än korall”. I HV 5:10 uttrycker bruden om brudgummen: ”Min vän är strålande vit och röd, ypperst bland tiotusen.”

Men vi har anledning att gå vidare i försök till tolkning av ”blodfärgad”, för det kan också röra sig om en profetia, en föraning, om vad som skulle komma att prägla mänskligheten. Nämligen att dess utgjutna blod (människoblod, hebr. adamdam), genom våld och bråd död, skulle färga jorden röd. Det gick ju inte längre än till Adams och Evas båda söner Kain och Abel var igång på markerna, innan den första blodsutgjutelsen skedde då Kain slog ihjäl sin yngre bror Abel.

Ary tsy mba hanokana be loatra toerana ny hevitra ho an'ny mihavitsy olombelona ra eto an-tany, ho fanampin'ny mbola miresaka momba ny 1 sy 2 Ady Lehibe, mahatahotra vokatra - mankany masina domsakt ao amin'ny Apokalypsy 14:20: "Herrschaftskelter gazety (olona Press) voahitsakitsaka ivelan'ny tanàna (Jerosalema izany), ary ny rà nikoriana avy amin'ny asa fanaovan-gazety ka nihatra tamin'ny soavaly lamboridin arivo dingana izy (tokony ho 38 km). "

Zanak'Andriamanitra RA

Nantsoin'i Jesosy hoe ny maha-olombelona ny "Adama farany" (anglisy "entana"), ny famaranana, alalan 'izany ho toy ny biby ny olona mahatratra ny tantara - raha toa fa ny famonjena amin'ny ota amin'ny alalan'i Jesosy nahazo. Izany dia ny Baiboly ihany, fa mandrakizay, manome maneke. Ahoana ny mba ny fiovana / "fiovana" amin-javatra hafa, ny fandalovana amin'ny fotoana amin 'ny mandrakizay, dia ny olona izay handeha mandrakizay very - tsy afaka hahita Soso-kevitra ny valiny ao amin'ny Soratra Masina.

Således, för att frälsa ”den förste Adam”, alla fallna adam, män och kvinnor (manligt och kvinnligt) – går ”den siste Adam” in under ”den förstes” synd, tar den på sig, och som det lyder i Kol 1:19-20: ”Gud beslöt att låta hela fullheten bo i honom och genom honom försona allt med sig själv, sedan han skapat frid i kraft av blodet på hans kors – frid genom honom både på jorden och himlen.”

Sångaren sjunger i Segertoner 229: ”I (förste) Adam är vi alla ett, och Adams svek var vårt. Vi gömde oss bland Edens träd när Herren sökte oss. Vi flydde, och då kom vi bort från Gud och från varann. Vår egen väg vi ville gå. Blott ensamhet vi fann.”

Araka ny voasoratra ao amin'ny 1 Petera 1: 18-19: "Fantatrareo fa tsy tamin'ny zavatra simba toy ny volafotsy sy ny volamena, no navotana niala tamin'ny zava-poana avy amin'ny fomba nandova ny razanareo (Heb. Adam / Adama ). No, dia niaraka tamin'i Kristy (ilay Adama farany) ra sarobidy, fa ny ran'ny zanak'ondry tsy misy kilema na ny indro kely. Izy mialoha mbola ary ny fanorenan'izao tontolo izao, fa ankehitriny tamin'izao andro farany izao noho ny aminareo. "

"Na dia Zanaka izy, dia nianatra nankatò amin'ny alalan'ny zavatra niaretany. Ary rehefa natao tanteraka (indray), dia tonga loharanon'ny famonjena mandrakizay ho an'izay rehetra manaraka azy (hiaiky azy). " (Hebreo 5: 8-9)

Zanak'olona

Så när Bibeln presenterar Jesus som ”Människosonen” (grek. tu anthropu), är det utifrån att han för en tid också blev människa, både sann Gud och sann människa. Men då en annan typ av människa, en ”andra människa” – en med himlen kvar i sin ande: ”Han var till i Guds gestalt men räknade inte jämlikheten med Gud som segerbyte, utan utgav sig själv och tog en tjänares gestalt och blev människan lik. När han till det yttre hade blivit som en människa (´till det yttre lik en syndig människa´, Rom 8:3), ödmjukade han sig och blev lydig ända till döden – döden på korset.” (Fil 2:6-8) I Joh 1:14 står det att läsa: ”Och ordet blev kött och bodde bland oss, och vi såg hans härlighet, den härlighet som den Enfödde har från Fadern. Och han var full av nåd och sanning.”

Paulus, driven av den helige Ande, skriver i 1 Kor 15:40, att det finns ”jordiska kroppar” (människor, hebr. adama, grek. epigeia) och det finns ”himmelska kroppar (grek. epurania) – ”de himmelska kropparnas glans är av ett slag och de jordiska kropparnas glans av ett annat slag”. Och han fortsätter i verserna 44-45: ”Det sås en jordiska kropp (grek. psychikon med choikos, stoft/mull), det uppstår en andlig kropp (grek. pnevmatikon av pnev/pneu ”ande”). Finns det (först) en jordisk kropp, finns det (till slut) en andlig kropp. Så står det skrivet: Den första människan, Adam, blev en levande varelse (vid skapelsen). Den siste Adam blev en livgivande ande (strax efter sin uppståndelse från de döda)…

”OFÖRSTÖBAR STEN”

Här följer en paus i det påbörjade bibelcitatet, för begreppet Adam drar iväg åt ett förmerat håll som bör få utrymme, då ”diamant” i meningen ”oförstörbar sten” på grekiska heter adams. I denna betydelse kan det måhända föreställa mänskligheten som tenderar till att ha en ”hård otrospanna” (Sak 7:11-12): ”Men de ville inte lyssna på detta utan var upproriska och stängde sina öron så att de inte hörde. De gjorde sina hjärtan hårda som diamant så att de inte hörde den undervisning och de ord som Herren Sebaot genom sin Ande sänt genom forna tiders profeter. Därför kom stor vrede från Herren Sebaot.”

Momba an'i Jesosy, dia napetraka ao amin'ny Hebreo (ohatra, 4: 14-15, 7: 22-28) dia ho masina any an-danitra sy ny mpisorona amin'io lafiny io ho azy, mifatotra isan-karazany Adams, Fa "diamondra", satria dia hampihatra ny modely ao amin'ny 2 Eksodosy 28: 15-19: "Ary manaova saron-tratra ny didim-pitsarana ao amin'ny kanto ny sela Toy izany koa ho toy ny efoda. Volamena sy manga sy volomparasy sy jaky ary rongony fotsy madinika voahasina, tokony hanao izany. Dia tokony ho efa-joro miforitra roa, ary, antsasaky hakiho ny lavany sy sasany hakiho ny sakany. Tsy maintsy manome azy io amin'ny vatosoa efatra andalana: ny voalohany andalana Ruby, topaza ary emeraoda, ny andalana faharoa, garnet, safira sy emeraoda, ny andalana fahatelo, hyacinth, agata ary ametysta; ary ny andalana fahefatra, krysolita, beryla ary jaspy. Tokony hapetraka amin'ny volamena filigree. " Strong fitoriana momba ilay foto-kevitra, nomena tao amin'ny hira: "Izao no andro fanavotana" (Fandresena feo 451), izay ny andininy faharoa feo: "fiarovan-tratra vato ireo ny fitiavan'Andriamanitra izao mpandika teny. Ny ran'ny fifanekena vaovao mampiray ny olona. "

Voalohany sy faharoa

Miato faran'ny: "... Fa ny voalohany dia tsy ara-panahy, fa tsy etỳ an-tany. Dia tonga ny ara-panahy. Ny olona voalohany avy amin'ny tany, ny tany (teny grika. Fitantanana , cf .. Gejsisk / seisisk). Ny olona faharoa dia avy any an-danitra (grika. Uranu). Toy ny eto an-tany ny olona dia (taorian'ny fahalavoana), dia toy izany koa no ambanin'ny tany. Ary tahaka ny any an-danitra (tanteraka), toy izany koa ny any an-danitra. Ary toy ny nitondrantsika ny lehilahy eto an-tany (tsy feno) sary, no hitondrantsika ny olona any an-danitra (lavorary) sary. Fa Izaho kosa milaza izany, ry rahalahy: nofo aman-dra tsy mahazo mandova ny fanjakan'Andriamanitra, ary ny simba tsy mahazo mandova ny tsi-fahalòvana. Indro, lazaiko aminareo ny zava-miafina: isika dia tsy izy rehetra matory (ny finoana an'i Jesosy akaiky fiverenan'i mbola nirehitra mafy tokony ho 2000 taona lasa izay), fa isika rehetra hovana, fa vetivety, ao ny indray mipi-maso, rehefa maneno ny trompetra farany. Hotsofina ny trompetra, ny maty hatsangana tsy ho lò intsony, ary isika hovana. Izany lò tsy maintsy hitafy ny tsi-fahafatesana. Fa rehefa lo dia mitafy ny tsi-fahalòvana, ary ity mety maty ity Nampiditra ny tsi-fahafatesana, dia tanteraka ny teny voasoratra hoe:Ny fahafatesana dia voatelina ao amin 'ny fandresena . "

Toa an'i Jesosy sy ny anjely

"Ry malala, ankehitriny aza dia zanak'Andriamanitra isika 'Andriamanitra, nefa izany no tsy mazava ny zavatra tokony ho. Fa fantatsika fa raha (Jesosy) Fa aseho isika, dia ho tahaka Azy, fa ho hitantsika Izy tahaka ny izy. " (1 Jaona 3: 2)

"Ankehitriny isika mizaha ao amin'ny fitaratra ka tsy mahita marina; fa avy eo isika, dia hahita mifanatrika (jereo eo amin'ny tavan'i). Ankehitriny dia fantatro afa-tsy ny ampahany, fa dia ho fantatro tahaka ahy ( 'Andriamanitra amin' izao fotoana izao) no lasa nalaza be. " (1 Korintiana 13:12).

Och jämför med Mark 12:24: ”Jesus sa till dem (saddukeerna): ´Tar ni inte fel, just för att ni inte förstår Skrifterna och inte heller Guds makt? När de döda uppstår gifter de sig inte och blir inte bortgifta, utan är som änglar i himlen.´” Samma händelse tecknar Lukas på följande sätt (20:34-36): ”Jesus svarade dem: ´De som lever i den här världen gifter sig och blir bortgifta. Men de som anses värdiga (väljer att tro) att nå den andra världen och uppståndelsen från de döda, de varken gifter sig eller blir bortgifta. De kan inte dö längre, för de är som änglarna och är Guds barn, eftersom de är uppståndelsens barn.´”

I Upp 14:4 uttrycks det intressant: ”…dessa som följer Lammet var det än går. De är friköpta från människorna (de har blivit andlig ”brud” eller ”jungfru”) som en förstlingsfrukt åt Gud och Lammet.”

LAMMETS BRUD

Apokalypsy Tsy mora ny rindriny amin'ny fiainana izao sy mandrakizay. Fa ny handeha lavitra kokoa any amin'ny dinihina sy hahatratra ny karazana tailpiece - mety ho andinin-teny vitsivitsy ao amin'ny Baiboly andinin-teny voalaza (Apokalypsy 7: 11-17, 19: 6-9, 11-14):

"Ary ny anjely rehetra nitsangana manodidina ny seza fiandrianana sy ny anti-panahy sy ny zava-manan'aina efatra, dia niankohoka teo anoloan'ny seza fiandrianana sady nivavaka tamin'Andriamanitra, nanao hoe: 'Amena! Blessing, ny voninahitra, ny fahendrena, ny fisaorana sy ny haja ary ny hery ary ny faherezana anie ho an'Andriamanitsika mandrakizay mandrakizay. Amen. 'Ny iray tamin'ireo anti-panahy nanontany ahy: Iza moa izy, ary aiza izy ireo? Namaly aho hoe: 'Det no ireo izay tonga avy tany fahoriana lehibe. Izy ireo no nanasa ny akanjony sy namotsy izany tamin'ny ran'ny Zanak'ondry. Ary noho izany dia mitoetra eo anoloan'ny seza fiandrianan'Andriamanitra sy manompo Azy andro aman'alina eo amin'ny tempoliny; ary Ilay mipetraka eo ambonin'ny seza fiandrianana dia hanorin-day eo amboniny izy. Na oviana na oviana izy ireo dia tsy hanoanana sy ny hetaheta, ary tsy hita ny masoandro na ny hafanana mandoro, dia hanjo azy, Fa ny Zanak'ondry eo afovoan'ny seza fiandrianana no ho Mpiandry azy. Ary hitondra azy ho amin'ny loharanon'ny ranon'aina; ary hofafany ny ranomaso rehetra amin'ny masony. "

”Och jag hörde liksom rösten från en stor skara (änglar), som bruset av väldiga vatten och dånet av kraftig åska, och de sade: ´Halleluja! Herren vår Gud den Allsmäktige är nu kung. Låt oss glädjas och jubla och ge honom äran, för Lammets bröllop har kommit och hans brud har gjort sig redo. Skinande rent linne har hon fått att klä sig i.´ Linnet är de heligas rättfärdighet. Och ängeln sade till mig: ´Skriv! Saliga är de som är bjudna till Lammets bröllopsmåltid.´ Och han tillade: ´Dess Guds ord är sanna.´ Och jag såg himlen öppen, och se: en vit häst, och han som satt på den heter Trofast och Sann, och han dömer och strider i rättfärdighet. Hans ögon var som eldslågor, och på sitt huvud bar han många kronor. Han hade ett namn skrivet som ingen känner utom han själv, och han var klädd i en mantel som doppats i blod, och hans namn är Guds Ord. De himmelska härarna (utan blod på kläderna) följde honom på vita hästar, och de var klädda i vitt linne (se här 1 Kor 6:2: ´Vet ni då inte att de heliga ska döma världen?´).”

UPPHÖJD STÄLLNING

Alltså, det är inga svaga jordiska människor (adamiter om man säger så), vilka kommer ridande tillsammans med Jesus på vita hästar. Utan det är de som förvandlats till likhet med honom och är som änglar, d.v.s. himlahärliga.

Anefa izy ireo dia "ambony" noho ny anjely. Ao amin'ny voninahitra maha-Andriamanitra dia indray miseho eo amin'ny anjely sy ny izao tontolo izao. Ao amin'ny fifandraisana voalohany, no vakintsika: "Tsy anjely Izy (Jesosy) Takla, fa ny taranak'i Abrahama (ireo izay manam-pinoana)." (Hebreo 2:16) Ankoatra izany, "Tsy ny anjeliny ho rivotra eo amin'ny fanompoana an'Andriamanitra, dia naniraka ny hanampy ireo izay handova (hanaiky ny tolotra) famonjena?" (Hebreo 1:14) Ny fandresena farany ny toe-mihalefy natsangana toerana ambony noho ny anjely ka ao amin'ny 1 Korintiana 6: 2-3: "Sa tsy fantatrareo fa ny olona masina dia hitsara izao tontolo izao? ... Tsy fantatrareo va fa hitsara anjely isika?" Tsy mivavaka anjely eto Rehefa nandeha ny fotoana, fa ny fomba fijery mandrakizay dia tsy tokony hampirehareha antsika.

Ny mpanoratra ny Hebreo gadra amin'ny 12:23: "... ny fanahin'ny olo-marina efa tonga lafatra izay (izany hoe lasa karazana fanahy any an-danitra)," ary dia toy izany no afaka mihetsika-kalalahana amin'ny alalan'ny sy amin'ny lafiny rehetra. Nisy olona bebe kokoa ny amin'ny miseho mazava sy ny volon-koditra miaro antsika tsy Baiboly. Dia niresaka ny fomba mety tsara izany dia efa mety ho naka teny sy ohatra, ny Salamo 8: 6 sy 82: 6a avy amin'ny fandikan-teny sasany, izay milaza ny momba ny olona izay Andriamanitra no namorona ny maha: "Na izany aza, dia nanao azy ho masina iainantsika; amin'ny voninahitra sy ny manao ny marina satroboninahitra azy "ary" efa nolazaiko anao andriamanitra "- noho ny sasany mahatoky nisesika tao amin'ny fahombiazana fampianarana teolojika. Fa ireo kosa dia bibelrum Na ahoana na ahoana mety feno olona tao amin'ny fiovana ho any amin'ny vatana selestialy.

Det är i detta stadium, då den troende människan gått från sin jordiska tunna kroppstid, från kött och blod, till att ha fått en himmelsk kropp, som nästa fas i den gudomliga planen går i fullbordan – med ”nya himlar och en ny jord där rättfärdighet bor” (2 Petr 3:13).

EN HERRENS ÖVERLÅTELSE

Du kan få vara en av de förvandlade. Så lämna inte den bibliska tron om du en gång har börjat att vara en sådan troende. Läs i tro och liv in dig i all bibeltext där det står ”de heliga”. Räkna in en Herrens överlåtelse av ditt namn bland de ”himmelska kropparna”. Se framför dig hur du – utan synd, utan sjukdom, utan smärta, utan sorg – andefritt rör dig tillsammans med och som Jesus i den eviga himmelska världens alla ”regioner”.

Ary ao an-tsaina foana fa ny vaovao ara-panahy / asan'ny maizina / gnostique fampianarana sy ny fivavahana, dia na inona na inona mihoatra noho ny fampahoriana sy ny devoly fanafihana ny filazantsara marina. Ary Nahagaga, tamin'ny endrika hisalasala momba ny fisian'Andriamanitra, na tsy hino an'Andriamanitra, fa tsy tsara kokoa izany. To mandà an'i Jesosy ho toy ny Mpamonjy, dia tsy ho anisan'ny ny tetezamita avy tamin'i Adama-fotoana ny any an-danitra mandrakizay. Izany no izy dia feno ny am-piandrasana ny olona ny finoana ny mandrakizay any an-danitra!

Henoy, vakio ireto soratra masina sy misaintsaina azy io. Fa ny zava-dehibe indrindra ny fitoriana amin'izao andro izao dia tsy mitady ny tsara manerana izao tontolo izao fahasoavana - asan'ny maizina na ny tsy mino an'Andriamanitra - eo amin'ny lafiny inona no mitranga rehefa maty ny mpino. Raha tsy misy ny fandraisana andraikitra eo anatrehan 'Andriamanitra, ka noho izany dia simba ny masina mahatalanjona ny solder hatrany am-boalohany:

”Men som Skriften säger: Vad ögat inte sett och örat inte hört och människans hjärta inte anat, det har Gud berett åt dem som älskar honom.” (1 Kor 2:9)


Publicerades torsdag 2 april 2020 01:16:52 +0200 i kategorin Läsarmejl och i ämnena:

Nyhetsbrevet - prenumerera gratis!


Senaste live på Youtube


Apg29.Nu med Christer Åberg


"Toy izao no nitiavan'Andriamanitra izao tontolo izao: nomeny ny Zanani-lahy Tokana [i Jesosy], izay rehetra mino Azy mba tsy ho very, fa hanana fiainana mandrakizay." - 3:16

"Fa izay rehetra  nandray  Azy [Jesosy], dia nomeny hery ho tonga zanak'Andriamanitra, dia izay mino ny anarany." - Jaona 1:12

"Fa raha manaiky amin'ny vavanao ianao fa i Jesosy no Tompo sy mino amin'ny fonao fa Andriamanitra efa nanangana Azy tamin'ny maty, dia hovonjena ianao." - Rome 10: 9

Te-hovonjena sy hahazo famelan-keloka ny fahotanareo rehetra? Izao vavaka izao:

- Jesosy, aho mandray anareo ankehitriny sy manaiky Anao ho Tompo. Mino aho fa Andriamanitra efa nanangana anao tamin'ny maty. Misaotra Anao aho fa voavonjy aho izao. Misaotra anao fa ny namelanao ny helok'ity ahy, ary misaotra anao fa Izaho no efa zanak 'Andriamanitra. Amen.

Efa noraisinareo va i Jesosy rehefa nivavaka ambony?


Senaste bönämnet på Bönesidan

lördag 26 september 2020 15:02
Be så att jag inte får huvudvärk ev migrän med dubbelsende och ögonflimmer

Senaste kommentarer


Aktuella artiklar



STÖD APG29
SWISH: 072 203 63 74
PAYPAL: paypal.me/apg29
BANKKONTO: 8150-5, 934 343 720-9
IBAN/BIC: SE7980000815059343437209 SWEDSESS

Mer info hur du kan stödja finner du här!

KONTAKT:
christer@apg29.nu
072-203 63 74

MediaCreeper

↑ Upp