Language

Apg29.Nu

Christer Åberg | TV | Bönesidan | Fråga Christer Åberg | Kommentarer | Skrivklåda | Chatt | Läsarmejl | Skriv | Media | Info | Sök
REKLAM:
Himlen TV7

Ka cashless kipi - Foreword

Cash mea hoʻohana i kākauʻia me Small na kamalii uuku ka mea e ole i ko lakou mau pono.

Ke cashless kipi ma Cash wale.

Lau nui "cashless i na kupu nui" (kaleka hōʻai'ē, papala noi huakaʻi, American Express a me Diners Club) Ua, ua 'ae' e kiʻi i kaomi predominance o ke komohana i ka hookaa ana. Ua UaʻAʻole wale kontantlösheten iho i ka mea io akā, i ka aneiai'ōnaehana i ka hope o keia.


Av CashOnly
onsdag 2 oktober 2019 18:38
Bok/följetong

Au e e hoolaha aku i ka Cashless kipi o "Cash wale" ke paʻiʻaneʻi ma Apg29. Ka puke i ole e ma muli ia o ka Baibala, a me ka Karistiano manaoio, akā, e ka loa hoʻi i hoihoi i ka nānaina o ka global aneiai malu o ka hooponopono ana e like me ka hoikeana 13 wehewehe.

Christer Åberg


Foreword

Here lapaau cashlessʻike manaʻo e like me aie pepa, cashless lawe lima uku a me ka holomua i implants a me ka uila uhi honu. Ke hoike paipai i ka wā e hiki mai ana o ke kino ma na uila no ma ka 'ike a me ka' ike e malama me nā uku pepa, O Keaukaha ka palapalaʻae male, passports, pepa, a no laila, ma luna o. Kēlā me kēia 'ole cashless noi pū' o ia hoʻi ka mea, loa paha i ka mea hoʻohana (koe wale no ka hopena maikaʻi i kēia 'ike loea hou a pau) i loko o ka wā e hiki mai loaʻaʻo ia i loko o ka cashless pitfall. No keia kumu, o ka puke UOAN, e haawi aku i ka palahalaha holistic nānaina o ke kino ma na uilaʻoe. Kontantlösheten nō ka iwi kuamoo o ka mea ua ana kapaia nui kaikaina kaiāulu.

O kēia maa cashless hookaa ana i kaʻoʻoleʻa puunaueia e hana i kekahi uku pepa, aeea kaul a me ka Internet. Pinepine ka mea, o ka hihia o kekahi hui malu pu ana o kēia mau mea. AYEIE mau kapa a pau i Internet kapa, lawe lima mau kapa, a kelepona mau kapa a pau. Ka māhuahua hoʻohana i kēia mau kapa i like me ka pretext e emi i ke dala. O'ē aʻe i paha e ka hoihoi i loko o kēia pōʻaiapili ma mua o kontantlöshet kamaʻilio maila. No ka laʻana, ATMs, dala, dala amo, mau kapa, a me ka hope akā,ʻaʻole liʻiliʻi dala. A pau hilinaʻi nuiʻo ia i kahi hookahi. A lōʻihi-makahiki nā mea kū i Ua emi emi ke dala uku ia e cashless koho, a. Mai cashless wahi o Hawaii, i ka hookaa ana liʻiliʻi i ke kuekue wawae Achilles. Uku ma waena o ke kanaka (nā hoa-i-nā hoa uku) e hoi hou, a nui me ka lawe lima kaul a me nā mea.

Ke kākauʻanaʻaneʻi mea ma luna US, a Kuekene e like me kekahi mau na aina e uhi i loko o ka puke. ua ikaika moʻokāki pepa 'lōʻihi negativity ma kaʻAmelika Hui Pūʻia i ka grotesque pepa dominance i loko o ke Komohana. Ke aupuni aie kāleka poʻe ma waho o kaʻAmelika Hui Pūʻia (a mea i ikaika io) hana e oi poho ia ka mea, eia ka mea hope ai i ma kekahi Amelika kāleka kanaka nunui. Kēia i hanauia e ke kaʻa poepoeʻana, a lawe mai la i ka honua kekahi anu u pili i ka cashless uku monopolies. Here, kaleka hōʻai'ē i i he kūikawā oihana, no ka mea, ai 'ole kahiko o ka'āina i kaʻaiʻia nā Eurocard (Kuekene) a me Mondex (UK).

Ka puke Ua maheleia i Pauku a me nā'āpana o kekahi mau loa a me ka oluolu no, e haawi aku i ka mea heluhelu i ka loli, aʻaʻole maluhiluhi o excessive manaʻo aukahi kikokikona. Ka puke koho 'ē aʻe ma waena o ka papa kuhikuhiE ulaula kaula elua. Ka hooulu ana o ka cashless ke kaiāulu, a me ka poe koa, a me na kanaka,ʻano nui ma Kuekene a me ka US e loli ana i ka cashless olelo a ku ia. He hui me ka noʻonoʻo loi, kōkua no ka ia'ku a me ka hoʻopaʻapaʻa aku i ka cashless ke kaiāulu, a me ka hoʻopaʻapaʻa no ka dala. Aia, ua nui na pomaikai i dala maoli. Ka mea, ae Anonymous kūʻai lilo mai kekahi i mea ole loa, i kolu o ka aoao komo, a hiki ke alalai ole ia, a me ka hooponopono ana kanaka haawi dala i kekahi i kekahi. Ka hapanui o kanaka, ua maikai. Akā, i ka cashless kukuluia'na Hawaii kela kanaka keia kanaka me ka mea, ina he hewa.

Ka mea i paulele i ka hoʻomana haole cashless hana me ka moku'āina, a me ka pomaikai o na Aupuni e ae ia e puku i ka aina aupuni dala kālā mea hoʻokahi wale nō he oluolu ole. makemake i ka mea i ike i ka absurdity a downright pilikia i nā mea a pau ka ai a me ka ikehu makemake e lawe loa waho o Kuekene, a me ka mana o ka mea, e haawi mai i ka hua'āina. Akā, laha kontantlöshet ike ua'āpono nō me ke ola i ke kūpono 'ana. Keia ua makani hoʻi ma ka hapanui o ka paa. Uaʻoi aku ina mea mea e pili ana i ka hookahi ka hana aupuni. E pili ana i kontantlöshet ka ai ka wā Kuekene holo nōhie mua i ka uku hua'ōlelo hookauwa ma ka United States. An mākau cashless globalizing nā mea kū ka hoʻomohalaʻana i ke alanui no ka hiki bleak wā e hiki mai.

Ke excessive maka i kekahi manaʻo hoʻopiʻi mea ole e like me ka loa hackneyed hoʻopaʻapaʻa no ka aie a me ka pepa kontantlöshet. E hui i ka maoli ola a me ka ole ka manao a me ka akamai kanaka i pono keia i kekahi manaʻo hoʻopiʻi kū'ē hoopunipuni nei, ua makaukau, e mohai aku i kona wā e hiki mai ku okoa ana ma ka hoʻohana 'ana i uku pepa. Kēia puke motargumenterar ikaika maka loulou. Cashless AOAIAaOO ua mau tainted ma ka 'āhewa' ana koe wale nō paha no ka kaupalena manawa. He maemae neoneo a me ka mea wale i kekahi ano o ka "kali powa". Cash ka mea,ʻaʻohe uku.

Cash mea technically waiwai nui, pono ole oaoieei-aeuiiai ieaia? Mea kani decentralized a me ka makau ole. Ke cashless nenoai i maopopo kūlana. I ka nānā 'ana i ke dala loaʻa pākeu pono

wale lawe mau ehiku haneri keuʻelima loʻi aia i loko o ke kolu o ka poe huki i loko o ka oho socks o kekahi mau kanaka, a puhi aku la ia lakou i ka uahi paka māmā. Kontantlöshet moe no ka global uku au i na ino. Ka mea hiki ole e hiki mai me ka dala. Cash mea he maluhia a me ka maluhia.

Kēia puke Ua manao ia e like me ka'āpana o ka Puzzle a me ka mosaic mea e ho'ōla hoakaka i ka mōʻaukala, a me ka makana hiki wā e hiki maiʻeleʻele kiʻi o ka kontantlösheten. He mea ole "keʻokeʻo" kontantlöshet. A pau Uaʻeleʻele. Ke kumu i hoʻohanaʻaneʻi e hōʻike kontantlöshetens "ao alohilohi iʻeleʻele waiwai" nā Wikipedia, nupepa 'atikala, teletext, a hiki wawe ka ho'āmana i' ike i ka Internet e hiki ke hoopuni i loaʻa, a hiki ole i maopopo nä haumäna no ka poe i makemake e ike hou aku ia mau. Pure moʻokalaleo kontantlöshet mea i hoʻohana me ke kumu o ka puke i ka hale o ka pepa o Daniel Goldberg a me Lino ku¯ Petersson.

Ke kūkākūkā o ke dala a me ka kontantlöshet ma Kuekene ka loa skewed i ka downside ma ka dala. Kue i ka kontantlöshet a me ka dala loaʻa akā, he uuku ke kuka ma na kaiaulu o ke kanaka a me nā pāʻoihana. He like ina ke kānāwai makemake i wale kekahi hoopiiʻaoʻao, aʻaʻohe mea e malu ai. I ka pae e noho dala. Ka mea wale nō ke pale i loaʻa o ka loio o ka briefcase e ku ana malaila kaumaha a me ka mālie. Kekahi loio ikeia naʻe,ʻaʻole i ka. Akā, paha he mea he uuku loio ma ka hihia. He mea paha i oi aku ia mamua Teskedsgumman. Akā, e ka hookuu aku i ka wahi kakaolelo no laila, e hiki ia ia ke ai nui a me ka wiwo 'ole. E kue ma Kuekene ku kontantlöshet ulu ikaika.

Kekahi hoʻohālike mea i ka referendum ma nukelea mana i wale ia i koho. Ikaika? Anoe? Aiey. A, o ka heluna kanaka ua i ae e koho e like nō paha ole i keia no ka mea, ke kaiāulu kanaka, ua hoʻoholo mua i nukelea mana (heluhelu kontantlösheten) e ho'ōla lawe ma luna o nā mea a pau'ē aʻe ikehu. People i loko o ka hihia o ke dala, a kontantlöshet mea e olelo aku ai. Akā, he referendum makemake e ma keia hihia idiotic. Oe hiki ole koho i ka auhau ia i ka dictatorship (huina kontantlöshet) ole aua aupuni a ka lehulehu (dala). Dictatorship E aole loa e wae.

Inā ka Soviet Union hiki i ua i makemake e e ke ao nei Communist. Ua Ua lākou naʻau,ʻaʻole i kekahi oʻAmelika Hui Pūʻia a me kona heluna kanaka, ua hoʻokipa. Oe E mai puʻe wale mai i ka aina i ka pili aupuni a me ka waiwai nenoai. Ano, o ka mea pono. Akā, i ka wa a ka US e ho'āʻo ana e auhau ia ma luna o ke koena o ko ka honua i cashless a me ka waiwai'ōnaehana i mea oi mau protesters. Ua mea, aole he okoa ma nā mea a pau i ka mana o ka honua communism. Kontantlösheten mea,ʻaʻole maoli e pili ana i loaa i ke ea kāleka i loko o kou aa. He holo nōhie mea ma kahi lōʻihi aku insidious a me ka walaau ole. Eia hou, i ka US kontantlöshetens genomruttne ke alii me kekahi like kumu hoʻohālike i loko o ke ao nei.

Kapa översittaraktiga heluia, ka pinepine ia ia ke ana waiwai nui, e hoʻomaka ka hoʻohana 'ana ai pepa. Cash mea hoʻohana i kākauʻia me Small na kamalii uuku ka mea e ole i ko lakou mau pono. Eia hoi oo ia i loko o ka Bank ka hoʻokokoke mai, a hiki ia lakou iho hoʻohana i ka potty, a hoʻopili like ai i ka ai kāleka. Kūʻiʻo a me na ano hōʻike kahi i ia mea e pili ana i waiwai nui a me ka ano o ka e kū'ē'ē mai a me ka hoole, e hoʻohana ai pepa. He nui iho la ia me ka hoʻokumu paʻa Ka Ikepili a me ka kaupalena kūʻiʻo eʻohi i ka ike i ka mea a pau, aole i ka mea e pili ana i kapa 'ʻano makeʻe a me ka avarice.

O na keiki loa opiopio i waeia. Ka mea, ke hooholo no lakou iho, ina paha ka mea, makemake eʻai ai i ka wā o ka ai ua mohai. Hooholo ina mea e makemake e pāʻani me ka poepoe paha rattle. Akā, Kuekene nā mākua i 'ae' ia ma o ka lōʻihi mai, e koho dala. Ke stroller He oiaio, he nunui ke kanaka me ka lōʻihi wāwae huluhulu sticking mai. Ke kontantlöse makua e kali ana me ke ahonui, ma ka "keiki" e hoʻomaka pāʻani me ka dangling liʻiliʻi iloko olaila ka lua kōmi 'ana. Ka pahi kahi kōmi 'ana i uku pepa.

Iloko o ka manawa mai ka 50 kenekulia i 80 kenekulia, Kuekene ua no Kuekene nānā 'ole o ka ina mea ua he nohona aupuni a Socialist aupuni i alii iho la oia. Ke aupuni noho imbued me ka pomaikai, ka maluhia, a me ka neutrality kuokoa. A laila, na mea a pau hoʻomaka e kiʻi lanakila ia. Independence nalowale nui a me ka oi, i ka liʻiliʻi loa i loko o kālā hua'ōlelo. i lawe mai i ka hoowahawahaia ke kaʻa poepoeʻana mākou'āina i loko o ka paa stranglehold. Ka pōʻaiawaiwai lilo oi a oi cashless.

Riksbank hoʻoleʻa i ka privatization nā mea kū akā, ia wale kūpono ai au i na ino e like Panaxia nä Temepela a me ka helekopa powa. Nā uku no ka pali-nona dala'ōnaehana chockhöjdes. Aia ua noho ai absurd, piʻi pū 1200 pakeneka. Kapa a hoomau i ka hoʻopiʻi nui ma luna o ka pipiʻi

'ōnaehana 'Aʻole nō naʻe ka mea, ia lakou iho i pili kēia i'Āhewa. Iloko o keia manawa, lilo ae la i ke kae lala i cashless i loko o kekahi o kona makau i uuku ae. I ka oihana a me na kapa e hoʻopiʻi nui e pili ana i pehea pipiʻi dala uku ia ma ka mea, ua nā mea kūʻai mai ma aneiai toppings uku keia.

Ke kihi loa o avgrundsdjupets lalo i hiki aku i loko o ke kuikahi aupuni. Cash'ōnaehana pepehi kokoke loa ma luna o ke kuahu o ka privatization. No ka Kuekene Ua lohi hoomau e ho one ma ka lalo mud i lalo i ka huina cashless hewa. An hoʻokolokolo 'ana ma lalo o ke kuikahi aupuni lapaau wale dala kalapona, aʻaʻole kanaka i ka pono i ua dala nei, a hookaawale ia i ke kālā i loko o ka pali. Kekahi lōʻihi-kau koho ma waena o dala a me ka pepa, aole ia e manao i ka e ae.

Ka hope ula-uliuli aupuni maliu mai i ka ia kono i keʻano o, mai kekahi o na kumu nui poeikohoia o ka noʻonoʻo loi o ka nohona ma kontantlöshet. A lawelawe kūkākūkā ma keia kono i nā mea a pau pili aoao. Kēia manawa, a hiki i ka kontantlöskritiska ka poeikohoia e e me ka mālama hana, a me ka pau ana o Kuekene pono ola. Ua i kekahi riksdagssak o ke dala maoli. Akā, kekahi ola a me ka ikaika turnaround no dala pilikino E pili Eia naʻe hiki ole keʻike. Ka pono i oleloia manaʻo kiʻiʻoniʻoni i huina kontantlöshet i kakaʻikahi ka pāʻoihana o ka pilikia ka wā āna i kākau i ka moku'āina e lawe hoʻi kuleana no ke dala.

haʻawina kekahi i hōʻike i ka poe a pau ewalu mai o ka umi kanaka makemake, e hoʻonui i ka dala hooponopono kaʻina. Kapa aku nei au i ka illogical hoʻopale 'ana i nā mea kūʻai mai e wehe i ke dala ana i nā mea kūʻai mai, ma ka huli, kokoke e noi ana e kiʻi i loaʻa iā lākou ma laila. People e i loko o ole ala e hooki i ka cashless kukuluia'na mai loa pepehi i ke dala nenoaiu. Me ka cashless kukuluia'na hana kuhikuhi i ka Riksbank, ekolu nui kapa, kāleka poʻe, a me ka loa nui loa o nā kālai'āina, pāʻoihana a me ka Media,. Eia hou, i kekahi mau mua Pop kiʻi. Me ke kōkua o nā wahaheʻe, ua alakai hapa-wahaheʻe a me hunähunä ka Kuekene kanaka no ka holo. Ma hope mai o lākou, i waena o nā mea a pau, i ka US kālā ao nei a me kona nunui kapa a me ka uku kāleka poe.

Lau nui "cashless i na kupu nui" (kaleka hōʻai'ē, papala noi huakaʻi, American Express a me Diners Club) Ua, ua 'ae' e kiʻi i kaomi predominance o ke komohana i ka hookaa ana. Ua UaʻAʻole wale kontantlösheten iho i ka mea io akā, i ka aneiai'ōnaehana i ka hope o keia. Ma kekahi nohona nenoai a me na aina e nana i ka mea like i kekahi mea maikaʻi i ka hoʻokele waiwai e holo amok me kapu. Ua Ua ike like ke ola i ka hoʻoponopono-kālai'āina kahua. Kēia E aho e hoohalikeia i kekahi celebrity junkie ka paakiki loa ia ka mea, i kekahi manawa teetering ma ka lihi o ka make.

Ka puke o ka inoa mamua,ʻaʻole e pili ana i kipi theories. Inā 'oe makemake e hoʻoikaika' ia lakou iho i loko o kēia mau theories mea he muliwai o ka 'ike wahi. Ua makemake i ka wahahee, e olelo aku i kēia puke mea Pahuhopu e. He nui pilikino a me ka pilikino. Ua manaoia like me ka ikaika kāhea no ka paio ku e mai i ailing kālā'ōnaehana kahi kontantlösheten o ka pā like. Objectivity mea ma wahiʻaneʻi ma ka palahalaha hoike kumu. He hewa e ho'āʻo i ka imi i ka pomaikai o ka mea i mea fundamentally io. Kēia puke mea i kāhea i Haiʻina mai ka hope mauʻu.

Aia nō kekahi mau kumu i ka puke i hele mai e ia. Akā, no ka nui kumu a me ka mauʻu e wāwahi i ke kamelo ka hoʻi ua i ka hapanui o na kapa i ole hou ae dala i loko o ka pali, a ua cashless. Inā ka hapanui o ke kapa nō, ua aeia mai e hookaawale ia i ke kālā i loko o ka pali, pela ia i kēia puke, aole ia e lilo. Ua Ua pio ka polokalamu nā puaʻa a me ka manaʻoi ke kākauʻana i ka puke. Akā, i kekahi motivator nui no ke kākau 'ana i kekahi i ka huhu a me ka hāʻule pohō wale ma luna o ka hana ana o ka hookamani a me ka simplistic cashless wahi hōʻikeʻike. Ka mea kākau makemake ia e lohe, a me na mea he nui manaʻo hoʻopiʻi kū'ē hoopiha i ka avalanche ia'ku kontantlöshet ma Kuekene.

Ke cashless kū i ke au a me Aey? Acaeoey mai ke dala hele ai incredibly hookeai. Wale i ka pau ana o ka hana ana o ka puke, nui na mea hiki mai ana e ole e hele mai ai me ka puke. Ka mea kākau minamina nō naʻe ia e pili ana i kekahi mau mai i nā mea e hiki mai ana i loko o kēia puke. Akā, i kekahi pono kākau i ka manawa kūpono i hooki. Pehea leʻaleʻa, a ukuia no ia mea, e kākau i kekahi buke, ia mea no ka mea, ke AIM e ka poe a pau i hiki ke heluhelu ia.

Kontantlösheten i ka launaʻoleʻino nohona maʻi ma ka honua mōʻaukala. Maopopo e pili ana me ka ideological ka luaʻi, maʻi hēhē, mucus, pus, ulaula maka a me na kahe ana ke koko. Fanatical kanaka ka poe i makemake e hohola kontantlöshet mea e like me ka ahulau i lawe pu i ka Goba nui maoli i loko o ka waha, a laila, kuha aku la, a kiheʻana i uninfected 'ana i loko o ka maka. Ma kahi o ka kōkua akā, kuha aku paha mihi kēia mea kakali ahonui kontantlöse e e hoomaikai aku la ia. Pela hoi, aole kanaka i maoli io e kontantlöshet ike ia "e like me i kākau i loko o ka hoku" no ka mea, manaʻo ka mea, ke pointless e hiki ho'āʻo e kaua ia. Kēia puke makemake e hōʻike i ka mea hiki, a e kaua aku i ka cashless kaiāulu.

Ka puke Ua pau i ka huli ana o 2015/16. Palapala me ka olioli hanohano ma Kuekene. Ka puke Ua hoʻolaʻa ai i nā mea a pau Kuekene keiki embellish ola no mākou makua. Ua ua i palapala no na keiki, e heluhelu ia, akā, i kekahi mea i ka mea, i ka wā e hiki mai me ka noa kanaka like loa me hiki ke hana.

Ia e hoomauia.


Publicerades onsdag 2 oktober 2019 18:38:31 +0200 i kategorin och i ämnena:


28 kommentarer


x
Lena Henricson
onsdag 2 oktober 2019 19:23

Har inte hunnit läsa detta än,men TANKAR FÖR DAGEN i P1 idag är mkt träffande 👍 när det gäller Det kontantlösa samhället. Lyssna gärna!

Svara

x
Erik S
torsdag 3 oktober 2019 03:33

Har faktiskt inte sett denna bok, tidigare. Men det är mycket bra att detta tas upp. Det borde bli ett folkligt "uppror" mot denna utveckling. (ungefär som bensinupproret) om det nu inte redan är för sent.

Det är dock inte särskilt svårt att se sambandet eller parallellerna med miljörörelsen-den som Greta och våldsvänstern tillhör och kämpar för.

Bakom dessa båda står den ekonomiska eliten-hit hör även migrationsströmmarna eller "flyktingströmmarna" som MSM och politikerna vill kalla det-globalisterna. En utmärkt representant för denna globalistelit är G Soros. En mångmiljardär som är frontfigur, men som backas upp av den ekonomiska eliten som Rotschild, JP Morgan, Reckefeller bl.a. Många migranter berättar faktiskt, att dom vid resans början fick ett plastkort-Master Card-med en summa insatt, så att dom kunde ta sig genom olika länder fram till slutmålet, som i många fall var Sverige. Bakom dessa kort skymtar just G Soros.
Givetvis vill denna elit ha ett kontantlöst samhälle! man kan då mycket lättare styra och kontrollera människorna. Det är då, en dag, när antikrist framträder, bara att "ta över" alla dessa färdigberedda system. Och vi människor har bara att finna oss i detta kontrollsamhälle. Den gråa massan, med plastkort där varje transaktion kan spåras ner till sekunder. Vi går där med ihålig blick och undrar vad som egentligen hände.
Och i allt detta ser vi hur saker läggs tillrätta, inför den sista tiden, innan Jesus kommer. Det är faktiskt svårt att förstå, hur människor inte kan se detta samband! Speciellt då troende, kristna. Vi borde ju vara dom mest vakna, att se och förstå tidens tecken. Men tyvärr är så inte fallet.

Det gäller att vi är vakna andligt sett, så vi förstår tidens tecken! Tiden är kort fram till en av världshistoriens största händelser, när Jesus kommer på skyarna!
MVH-Shalom

Svara

x
AnnMarie svarar Erik S
torsdag 3 oktober 2019 09:41

En fråga:
Tror du det är vi kristna som går med ihålig blick och undrar vad som hände??

Svara

x
Erik S svarar AnnMarie
torsdag 3 oktober 2019 17:36

Frid syster! Ja det tror jag faktiskt-men, inte alla. En del är vakna. Liknelsen med dom 10 jungfrurna säger en hel del. (sen dom som inte tror på Gud är givetvis också slumrande)
Ser man på det "urvattnade vällingevangeliet" som predikas i många församlingar, så blir man "rädd". Det skall vara ett socialt evangelium, där du får komma och vara precis som du är. Och den viktigaste frågan har plötsligt blivit klimatfrågan!? Hur nånting så galet har kunnat slå igenom, är nästan en gåta.
Nej, tillbaka till 40-50-60-talet, då förfalskades inte evangeliet som det görs idag. (Med det inte sagt att vi behöver helvetespredikningar) men ett radikalare
budskap måste komma fram.
MVH Trevlig helg till dig-Shalom

Svara

x
Sven Thomsson
torsdag 3 oktober 2019 17:57

Den som är vaken och lägger märke till det som sker, borde var medveten om att det är tidstecken som visar sig i detta. Den uppmärksamme bibelläsaren ser att mycket av det som sker är omtalat i Bibeln.
Utvecklingen på det ekonomiska området visar att det snart är dags för det kontantlösa samhället och ett av Antikrist kontrollerat samhälle.

Snaran dras åt alltmer. Många vill helst använda kontanter som betalningsmedel, men då bankerna och många affärer inte hanterar kontanter, blir kunderna nästan som slavar under plastkorten. Det går inte heller att växla kontanter i affärer, som till exempel ICA.

Allt detta gör att man känner att man lever i ett tvångssamhälle. Antikrists ande är starkt verksam och styr samhällets funktioner. Det är för att bereda vägen för Antikrist som person.

Det är viktigt att hålla ögonen öppna och se de tydliga tidstecknen som visar sig, både i ekonomisk, politisk och religiös bemärkelse.

Svara

x
AnnMarie svarar Erik S
torsdag 3 oktober 2019 18:20

Om jag förstår dig rätt tror du att vi kristna är kvar här under Antikrists styre?

Svara

x
Erik S svarar AnnMarie
torsdag 3 oktober 2019 23:30

Både ja och nej. Dom som inte var redo, kommer givetvis att vara kvar när mötet på skyarna skett. Återigen det här med att ha olja i sin lampa och att ha med extra, ifall det blir en liten väntetid.

Däremot tror jag att förberedelsetiden innan Antikrist träder fram, kommer att bli tuff. Hårdare ju närmare vi kommer. Jesus säger själv i Matt. 24:3-14 och i Luk. 21:7-19 att "vi skall bli hatade av alla för hans namns skull". En del misshandlas, en del döms och sätts i fängelse, en del kommer att dödas. Det gäller alla som bekänner Jesus som Herre-just innan Antikrist träder fram.

Men det gäller också, de som inte varit med vid uppryckandet. Många av dom kommer att hålla fast vid tron och kommer därför att bli martyrer. Jag tror alltså att det går att bli frälst och/eller hålla fast vid tron, under Antikrist styre, men, priset kan bli väldigt högt.

MVH-Shalom

Svara

x
Sven Thomsson
fredag 4 oktober 2019 12:26

Jag tror att när Jesus säger: "Ni ska bli hatade av alla för mitt namns skull" och "Ni ska bli hatade av alla folk för mitt namns skull", menar han främst judafolket. Inget annat folkslag har blivit så hatat, föraktat och förföljt som judarna.

Naturligt blir de kristna också hatade, särskilt i andra länder, och det på grund av tron på Jesus.

Jag tror att mycket av det Jesus säger i sitt eskatologiska tal i Matt. 24 avser judarna. Han sa ju det till lärjungarna, som var judar. Sannolikt var också en del av folket med och hörde vad Jesus sa.

Svara

x
AnnMarie svarar Erik S
fredag 4 oktober 2019 12:51

Ja den som lever får se.
Personligen tror jag inte på något uppryckande före Antikrists framträdande men respekterar de som tror det och förväntar mig respekt för hur jag och många andra tror.

Svara

x
Troende
tisdag 8 oktober 2019 06:24

Behåll kontanterna !

Svara

x
Mikael W svarar AnnMarie
tisdag 8 oktober 2019 10:32

De som skall ryckas upp, och möta Jesus i himlarymden, kommer sannolikt att få uppleva Antikrist, och en viss del av vedermödan, men uppryckningen sker nog innan själva crescendot av vedermödan. Detta är min tro.

Exakt hur det blir ör det väl ingen som riktigt vet (?)..... sedan blir det ju en knippe Kristna som inte rycks upp, och till den skaran kommer säkerligen jag själv att tillhöra.....det blir nog tufft...

Blir nog inte många svenskar från vår tid som får en biljett. Det blir nog främst 1300-tals, 1700-tals och 1800-tals svenskar som rycks upp, dem var Gudfruktiga, som järn med rätt renhet


Svara

x
AnnMarie svarar Mikael W
tisdag 8 oktober 2019 10:47

De som klappar sig för bröstet och tror sig vara mer andliga och säkra kanske inte alls duger just därför att de ofta försöker göra andra osäkra på om de duger 😉

Svara

x
Leif svarar Mikael W
tisdag 8 oktober 2019 12:27

:sedan blir det ju en knippe Kristna som inte rycks upp: säger du!

Det finns ingen levande pånyttfödd kristen som inte skall få följa med i uppryckandet enligt Guds Ord, alla som tillhör Jesus skall givetvis få följa med, allt annat är hur fel som helst!

De som blir kvarlämnade är dem som inte är pånyttfödda än, de saknar "oljan" Guds Ande, och har ännu alltså inte valt att följa Jesus på allvar. De kan tro på att Gud finns och att Jesus är Sanningen men har aldrig tagit klivet in och börjat bekänna Jesus som Herre och Gud!

Svara

x
Emma svarar Mikael W
tisdag 8 oktober 2019 13:35

Mikael W
Ingen knippe kristna kommer bli kvar på jorden när Jesus kommer för att hämta de sina för är man kristen så är man frälst och har fått förlåtelse och rening från sina synder med Jesu blod. Ingen sådan människa finns som alltså inte får följa med på denna kommande himmelsfärd.
Rom 5:1,2 alla som tagit emot Jesus är rättfärdiggjorda av tro och har frid med Gud.
Med Jesus i ditt hjärta kommer du att få följa med. Att du inte skulle få följa med när du tagit emot Jesus och är frälst, sådana tankar är en lögn från djävulen som är lögnens fader.
Då vi nu har blivit rättfärdiggjorda av tro har vi frid med Gud genom vår Herre Jesus Kristus. Genom honom har vi också tillträde till den nåd som vi nu står i och vi gläder oss i hoppet om Guds härlighet.

Den enda giltiga biljetten är Jesu eget blod och någon annan biljett än hans blod finns absolut inte. Gäller alla som tagit emot honom.
Alla som tog emot Jesus fick rätt (makt) att bli Guds barn Joh 1:12

Emma

Svara

x
Sven Thomsson
tisdag 8 oktober 2019 13:58

Jag vill återgå till själva ämnet: "DEN KONTANTLÖSA KONSPITATIONEN" och spinna vidare på det. FN, som är en enda korruptionshärva, kommer i den yttersta tiden att upplösas och ersättas av en VÄRLDSTRIBUNAL.

För ganska många år sedan utspelades ett märkligt intermezzo vid ett av FN:s viktigaste rådslag i Genéve i Schweiz. En av deltagarna framlade ett förslag som går ut på att upplösa FN och ersätta det med en världstribunal, som kommer att bli SUVERÄN.

All egendom, både statlig och privat, alla banker och alla tillgodohavanden kommer att förvaltas av den tribunalen. Jordens miljarder människor - män, kvinnor och barn - kommer att få ett nummer och en penningsumma. Den summan ligger redan färdig i en av de blivande storbankerna och väntar på den dag, då den ska avhämtas. Numret, som var och en får ger användaren rätt att KÖPA, SÄLJA OCH RÖRA SIG FRITT I DEN SAMHÄLLELIGA GEMENSKAPEN.

När talaren hade sagt detta, begärde en av delegaterna ordet och frågade: "Hur kommer det att gå med SAMVETS- OCH YTTRANDEFRIHETEN och vad kommer man att göra med den tillkämpade friheten?" Svaret blev: "DERAS NUMMER KOMMER ATT STRYKAS MED ETT SVART STRECK. På det sättet BERÖVAS de möjligheten att KÖPA OCH SÄLJA och går sin snara UNDERGÅNG till mötes".

En tribunal är ett slags domstol, en högre myndighet. Den planerade världsterminal, som det här är fråga om, skulle då kunna bli en slags världsregering. Den skulle bli en övermyndighet, en centralisering av världsmakten till några få personer, en MAKTKONCENTRATION med suveräna befogenheten.

Mycket talar för att tendensen i vår tid går i den riktningen. Allt blir mer och mer koncentrerat och centraliserat, för att bereda vägen för Vilddjurets märke, Antikrist och hans rike.



Svara

x
Mikael W svarar Emma
tisdag 8 oktober 2019 17:33

Jag hoppas du har rätt Emma, men alla ärver inte Guds rike (= rycks upp och kommer till himmelen), enligt bl.a 1 Kor. 6:9 och 1 Tim. 1:9.
Finns exempelvis inga själviska Kristna, eller Kristna som ljuger?


Svara

x
Mikael W svarar Emma
tisdag 8 oktober 2019 17:42

....sedan har vi den knippe Kristna dom inte fyllt på med olja i sin lampa på ett tag....och dem som trodde att dem var Kristna och ropade Herre Herre....men Herren kände inte igen dem....

Svara

x
PT svarar Sven Thomsson
tisdag 8 oktober 2019 18:18

Kan du ange källan till dessa uttalanden? Finns det någon länk du kan ge där man kan läsa mer om det?

Svara

x
Sven Thomsson svarar PT
tisdag 8 oktober 2019 18:35

Nej PT. Jag har ingen länk. Jag är så dålig på datorer så jag vet knappt vad en länk är.
Men jag kan referera till sidorna 234-235 i boken "När Gud varnar" skriven av Folke Torell.

Svara

x
Sven Thomsson
tisdag 8 oktober 2019 18:59

I FN-rådslaget resonemang heter det, att "den enskilda äganderätten kommer att försvinna". Allt "förstatligas" och drivs till sin yttersta spets.
Människan kommer att få ett nummer och en penningsumma. Hon kommer inte bara att FÅ ett nummer, hon kommer att BLI ett nummer i den antikristiska tiden, alldeles som det skedde med judarna under Hitlers spira. Personligheten kommer att undanträngas, ja utplånas. Den enskilde blir alltmer beroende av staten för sin existens, sitt uppehälle.

Stat och kyrka kommer att bli ett. Detta är en klar formel för vad som kommer att bli fallet under vedermödan. Ledare inom skilda kyrkor och samfund världen över arbetar febrilt med att åstadkomma en religiös världstribunal.

Kyrkornas världsråd är ett verksamt organ i denna riktning. När Jesus hämtat hem sin brud från jorden är det svåraste hindret undanröjt för ett sådant oheligt, ekumeniskt samgående.

Axplock ur boken "När Gud varnar" av Folke Torell, med kommentarer av mig själv.

Svara

x
Emma svarar Mikael W
tisdag 8 oktober 2019 19:00

W, cMikael W, dessa texter i 1Kor och 1Tim är inte helt lätt att förstå men jag tror att 1Kor 6:9 talar om orättfärdiga människor dvs de som inte är frälsta.
Ljuger och syndar på andra sätt gör vi alla varje dag, även vi frälsta men vi har inte vårt liv i synderna som, innan man blev frälst. Vers 11 säger att sådana som beskrivs i vers 9 och 10 har vi varit innan Jesu blod tvättade oss rena när vi blev frälsta. 1Tim 1:9 talar också om de som inte är rättfärdiga.
När vi som är frälsta/rättfärdiggjorda genom Jesu blod syndar, vilket vi gör gång på gång så gäller 1Joh1:7-10.
Jag pratar dock absolut inte om att ta lättvindigt på synden i våra liv men även Paulus talar om synden som verkar även hos oss frälsta i Rom 7:14-25. Jag arma människa vem ska rädda mig? Jesus Kristus utbrister han sen.
Vi ska inte tro att något annat kan göra oss frälsta och rättfärdiga än att vi tar emot Honom, den Rättfärdig, Jesus Kristus.
Men! Gud vill lägga ner en helig längtan efter helgelse i våra liv, som gör att vi avskyr synden i våra egna liv, för att den bedrövar Guds Helige Ande, och Jesus led så fruktansvärt obeskrivligt för oss när han bar våra synder på korset. Genom helgelsen däremot blir Jesus mer och mer framträdande i våra liv, men frälsta och rättfärdiga är alla som har tagit emot Jesus Kristus i sina hjärtan, och har tagit emot hans försoningsoffer och, bekänner honom som Herre.

De som ropade Herre Herre men inte hade olja kan inte varit frälsta. Alla frälsta har Guds Ande i sitt hjärta, och att Jesus sa: "Jag känner er inte", visar också på att de inte tillhörde honom.
Detta är evigt liv att de känner dig den ende sanne Guden och den du har sänt ,Jesus Kristus, sa Jesus i Joh 17:3.7
Jag känner mina får och mina får känner mig står det i Joh 10:14.
Herden känner sina får.
En djup kärleksrelation längtar Jesus efter att ha med oss.

Emma

Svara

x
Sven Thomsson
tisdag 8 oktober 2019 19:03

Folke Thorell är namnet på bokens författare. Hag hade glömt "h-et".

Svara

x
Mikael W svarar Emma
tisdag 8 oktober 2019 19:51

Istället för att offra tid på att kommentera det du skrivit, så använder jag den tiden till att läsa igenom din text, och fundera, flera gånger. Det du skriver är väldigt bra och, återigen, jag hoppas du har rätt. Jättefint och tänkvärt skrivet av dig Emma. Det är bra att höra andra Kristnas tankar och tolkningar. Stort tack !

Svara

x
Emma
tisdag 8 oktober 2019 20:21

Jag vill också tacka dig Mikael och även tacka för en sådan god samtalston som du har. Det är så glädjande att även fast vi kristna inte har samma åsikter i allt så behåller vi den goda samtalstonen gentemot varandra.
Jag vill tillönska dig och de dina en höst uppfyllda av Jesu frid och kärlek. 🌻🍁🌾

Emma

Svara

x
Tomas N
tisdag 8 oktober 2019 21:38

Jag tror faktiskt på fiullt allvar att det vore Guds vilja och ledning om någon församling vågade på ett profetiskt ,men ändå avslappnat sätt att uppmana till att givande och liknande uppmuntras i kontant form.

Om man nu tror som säkert några av oss tror att kontantlösheten och elektroniska pengar kommer slutligen leda till det vi läser om i Uppenbarelseboken 13.

Om man tror på det,men inte agerar därefter blir det ju som att man skrattar lite åt fundamentalism och är ivrig att smälta in i mängden.
Jag tror faktiskt det går att visa vägen utan att vara skrämd eller konstig. Kristen tro är ju förresten väldigt konstig på alla sätt för de utomstående. Vågar man vara udda på rätt sätt är frågan?

Svara

x
Mikael W
onsdag 9 oktober 2019 15:28

Vi människor räcker inte alltid till. Vi brukar komma till korta i många olika sammanhang, och vi syndar ständigt, både medvetet och omedvetet. Men, då ska vi komma ihåg, som Emma påminner oss om ovan, det som ör skrivet i 1 Joh. 1:7-10:


7 Men om vi vandra i ljuset, såsom han är i ljuset, så hava vi gemenskap med varandra, och Jesu, hans Sons, blod renar oss från all synd.

8 Om vi säga att vi icke hava någon synd, så bedraga vi oss själva, och sanningen är icke i oss.

9 Om vi bekänna våra synder, så är han trofast och rättfärdig, så att han förlåter oss våra synder och renar oss från all orättfärdighet.

10 Om vi säga att vi icke hava syndat, så göra vi honom till en ljugare, och hans ord är icke i oss.


Svara

x
Troende
onsdag 9 oktober 2019 19:34

Jag blev utsatt för flera fel,och som en tjänsteman på Polisen erkänt var fel. Vet att Jesus förlåtit mig redan innan, att jag var slarvig.
Men får jag inte utan att säga något vara ledsen och lite arg på förövare ?
En enda av dem sa förlåt, en enda tjänsteman som utredde,bad om ursäkt.
Vad säger Guds Ord om att man blir arg när inte upprättelse sker ?
Tack !

Svara

x
Mikael W svarar Troende
torsdag, 10 oktober 2019 11:39

Hej Troende,

För mig ör det självklart att man som människa får bli arg (vred), men även besviken, glad, trött, ledsen osv. Vi är ju människor skapta med känslor. Att bli arg ör som att öppna på en ventil.

Däremot så får man vara försiktig när man blir riktigt arg och vred så inte reptilhjärnan kopplas på, och att man gör något dumt och förhastat.....och t.o.m begår en synd.

Ibland är det bättre att göra som svenska kungen när man gjort något fel d.v.s att vända blad och gå vidare


»Vredgens, men synden icke»; låten icke solen gå ned över eder vrede, och given icke djävulen något tillfälle
(Efesiebrevet 4:26-27)

Svara

Första gången du skriver måste ditt namn och mejl godkännas.


Kom ihåg mig?

Din kommentar kan deletas om den inte passar in på Apg29 vilket sidans grundare har ensam rätt att besluta om och som inte kan ifrågasättas. Exempelvis blir trollande, hat, förlöjligande, villoläror, pseudodebatt och olagligheter deletade och skribenten kan bli satt i modereringskön. Hittar du kommentarer som inte passar in – kontakta då Apg29.

Nyhetsbrevet - prenumerera gratis!


Senaste bönämnet på Bönesidan

torsdag 20 februari 2020 22:57
Önskar få ett jobb, tack Herre för böne svar.

Senaste kommentarer

Erik S: Coronaviruset – en kommande global pandemi?

Erik S: Coronaviruset – en kommande global pandemi?

Tommy.: Profetia från 2007: Trump ska bli en bedjande president - i två mandatperioder

Erik S: Coronaviruset – en kommande global pandemi?

Christer Åberg: Coronaviruset – en kommande global pandemi?

Leif: Är det Gud eller tidningen Dagen som styr? - Angående bönekonferensen Nordens kallelsestund i Solna

Jessica: Profetia från 2007: Trump ska bli en bedjande president - i två mandatperioder

Olle A: Påven tillkännager en världsreligion år 2020

Tomas N: Är det Gud eller tidningen Dagen som styr? - Angående bönekonferensen Nordens kallelsestund i Solna

Stefan Jonasson : Coronaviruset – en kommande global pandemi?

Erik S: Coronaviruset – en kommande global pandemi?

Nils: Rädd för helvetet?

Anna: Är det Gud eller tidningen Dagen som styr? - Angående bönekonferensen Nordens kallelsestund i Solna

Maritha Alm: Är det Gud eller tidningen Dagen som styr? - Angående bönekonferensen Nordens kallelsestund i Solna

Maritha Alm: Är det Gud eller tidningen Dagen som styr? - Angående bönekonferensen Nordens kallelsestund i Solna

Anna: Är det Gud eller tidningen Dagen som styr? - Angående bönekonferensen Nordens kallelsestund i Solna

Madeleine: Påven tillkännager en världsreligion år 2020

Stefan Jonasson : Coronaviruset – en kommande global pandemi?

Anna: Är det Gud eller tidningen Dagen som styr? - Angående bönekonferensen Nordens kallelsestund i Solna

Erik S: Coronaviruset – en kommande global pandemi?


Aktuella artiklar



STÖD APG29
SWISH: 072 203 63 74
PAYPAL: paypal.me/apg29
BANKKONTO: 8150-5, 934 343 720-9
IBAN/BIC: SE7980000815059343437209 SWEDSESS

Mer info hur du kan stödja finner du här!

KONTAKT:
christer@apg29.nu
072-203 63 74

MediaCreeper Creeper

↑ Upp